29 de desembre 2006

Fent balanç

Al fer el balanç del què has viscut
esclati dins el teu taüt
una rialla.


Sé que a voltes em repeteixo. Aquesta és una repetició més, però el balanç de final d’any és simplement això, poder riure del que ha passat. El cap d’any és l’esperança de fer bo el futur.

D’aquest modest bloc puc dir-ne poques coses, simplement l’esperança què els senyors de blogger decideixin deixar-me passar a la versió 2 i pugui ordenar una mica aquest web. Per altra banda tinc algun altre projecte al món virtual que m’agradaria estrenar pels volts de Sant Joan, ja us aniré dient el què.

Hi ha qui diu que els blocs estan acabats, que n’hi ha massa, de massa poca qualitat i sense continuïtat.
No presumiré de qualitat, un diari és un remastegat d’idees i el meu objectiu no és fer un diari de referència, ni tant sols penso que pugui assentar idees en un diari. De fet una de les idees que arrossego és desenvolupar, no se si en forma de bloc o de pàgina estàndard, alguns temes que he apuntat al bloc però fent-me corregir els textos per algú que hi entengui -m’ho faràs, oi?- i intentant que puguin ser realment útils per algú.

La continuïtat no ha estat mai una de les meves virtuts, per tant tampoc era raonable que ho fos per aquest bloc, però l’esforç d’intentar fer almenys una entrada a la setmana m’ha redespertat l’interès per escriure, per pensar i per compartir aquestes coses amb qui vulgui llegir-les.

No m’imposaré data i hora per les actualitzacions del bloc, la meva vida és, ara com ara, massa irregular.

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...