19 de novembre 2007

BCN Hacking tour

Dissabte van fer una de les grans actuacions.

Era una actuació no programada, una cita bonus track després de grans hits de període anual com ara les mítiques actuacions per les festes de Gràcia o les magnífiques actuacions, enaltides convenientment per la nostra, com la de després del desallotjament del cine princesa o l’intent de recuperació per a l’ús públic de la antiga caserna de la Guàrdia Civil a les portes del Parc Güell rebatejada Kasa de la Muntanya pels privatitzadors d’espais en nom de la col·lectivització (ja em perdonareu però no tinc massa ganes d’extendre’m en això, les paradoxes de la llengua i les veritats revelades de les ideologies dominants mereixen articles a banda que no tinc massa ganes d’escriure).

Dissabte, deia, van fer una actuació magistral. Vint-i-dos mossos ferits és un gran èxit només superat pel Guàrdia Urbà que van deixar en coma a Sant Pere més Baix ja fa una temporada.

No tinc ni idea si realment els comandaments polítics van ordenar als mossos no actuar i deixar que destrossessin aparadors i mobiliari urbà. El problema és que m’ho crec.

Bé, esperem desficiosos la propera actuació tot recordant la tradició bullanguera de la Rosa de Foc que han glossat tot fent-ne panegírics els nostres cronistes més romàntics.

2 comentaris:

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Tens tota la raó Esparver.

Salutacions.

esparver ha dit...

Home, el problema no és tenir la raó, el problema és que sembla que estem a la lluna.

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...