25 de desembre 2007

Nadala

Avui us ha nascut un salvador

Ahir el veí artista i savi no s'havia afaitat.
Diu que el Nadal no li diu res, ho diu.

La parella d'indigents, segurament centreeuropeus, que hi ha al barri han fet un arbre de Nadal.
Portàtil, petit.
Ell s'ha tallat el cabell.
Sobreviuen sense somriure mentre llegeixen un diari.

Avui fa sol. Fa més Nadal que la boira.

No tingueu por digué l'Àngel i ens hem passat segles fent apologia de la por.

Ella em va acompanyar a la missa del gall (una nena pregunta, on és el gall?). Ella m'estima. El nostre primer Nadal casats.
Ara a la ronda de compromisos. Però la litúrgia és innecessària.

Bon Nadal

1 comentari:

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Que sigui enhorabona, Esparver, aquest primer Nadal casats.
El Nadal, em sembla, té dues dimensions: una personal i intransferible, i una altra subjecta al vaivé de tot allò que ens envolta.
Que el Nadal t'acompanyi sempre.

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...