23 d’abril 2008

Sant Jordi

Avui és dia de festa. Ho és perquè és un dia que es treballa, encara que jo he pogut estalviar-m'ho des de que treballo. Té la seva litúrgia, al matí més o menys privada, a la tarda en parella. És el dia del nostre sopar. Ara, a fer un café i comprar una rosa abans que ella es llevi. Llibres desprès.
I m'agrada.
Malgrat els profetes que diuen que mor d'éxit.
Malgrat els elitistes que diuen que els mediàtics perverteixen la cultura.
Malgrat les cues per signar llibres.
Malgrat sigui el pitxor dia de l'any per entrar a una llibreria.
Malgrat es pensin que llegir és llegir noveles.
Malgrat faci dels llibres un objecte sagrat.

Bona diada de Sant Jordi.


L'imatge és de http://www.freefoto.com/

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...