13 de setembre 2009

Camises

Una camisa vieja va defensar que l'ajuntament d'Arenys de Munt no pot avocar recursos a permetre que els seus ciutadans opinin sobre com s'ha de governar Catalunya.

Uns quants camisas nuevas pujaran a Arenys de Munt a estovar als ciutadans pacífics.

Probablement alguns descamisats intentaran acabar de rebentar-ho tot i aconseguiran que la democràcia i Catalunya semblin agressors. Potser no, però entre cervells emboirats de fum risible, el nostre president dient que fer referèndums dóna ales a les camises blaves i l'ordre públic dirigit per l'il·luminat d'en Saura i el sinistre Boada no em donen esperances contràries.

No sé si l'acte servirà per res positiu, però el que es segur es que ha servit per tornar a repetir que la qualitat democràtica del regne no és gaire elevada.

Però, nosaltres sabrem estar a l'alçada?

La bandera ve de http://www.wargames.cat/Dwnload/Vex/

2 comentaris:

Xiruquero-kumbaià ha dit...

El que em sembla clar és que el referèndum d'Arenys és una bona sacsejada. El futur ens dirà fins a quin punt.

esparver ha dit...

Va anar bastant millor del que m'esperava i ha agafat a molts amb els pixats al ventre. A veure com evoluciona tot plegat però.

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...