01 de gener 2015

Un full nou al calendari

Sóc poc de propòsits de cap d’any, i menys de balanços viscuts el dia que toca. Però em vaig fent vell i la senyora i la canalla deixen poques estones d’autoreflexió i altres collonades (o no tan collonades).

Avui em ve de gust mirar enrere i el que veig no és dolent. Objectivament estic molt millor que ara fa un any, malgrat haver constatat un petit fracàs (que ja es veia vindre). I si miro endavant tinc recorregut per dies i m’he tret moltes manies de sobre; encara no totes però persistirem.  

Als que em llegiu, sigui sempre o esporàdicament, gràcies per fer-ho. Aquest any segurament escriuré més, és l’únic propòsit seriós que m’he fet. M’agrada fer-ho i m’ajuda a aclarir-me.

Dit això, tingueu un bon Nadal (tot té capvuitada) i un molt bon any 2015.

2 comentaris:

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Bon 2015 Esparver!
M'agradarà que es compleixi l'únic propòsit.

esparver ha dit...

Gràcies Xiru.
De moment ja vaig tard, però persistiré.

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...