22 de desembre 2003

El riu

He tornat a picar, no se si del tot, però ho he fet. Què seria la vida si no ens dediquéssim a fer coses que ens venen de gust encara que objectivament no sigui bo fer-les? Cada cop que em deixo enredar per fer aquest tipus de coses (o busco que m’enredin, l’estructura del subjecte no camufla l’acció) passo molts dies penedint-me d’haver-la presa, fins que començo a disfrutar-la de veritat. (Ja se que disfrutar no surt al diccionari però les alternatives no em convencen)
A més aquestes coses arriben totes de cop, sense espai per respirar.
Potser la vida del hacker (aprenent de) seria més fàcil si el temps fos infinit i si la nostra capacitat de dispersió fos menor.

Suposo que ja toca

Vaig voler començar una cosa però per variar la realitat m'ha passat per sobre. És evident que no me n'estic sortint de la mateixa m...