11 de juliol 2005

Regals per homes

No és un sexshop, això avui en dia és unisex. És una botiga on venen maletes d'executiu i jocs d'escacs de col·lecció. És una botiga de luxe ranci, de coses falsament victorianes amb algun apunt modern.
Però no és del que tenen, coses perfectament inútils, amb la classe aquella que només poden entendre persones amb una història al darrere, o persones capaces de fer una creació kistch entre objectes de propaganda i mobles colonials, si no del concepte regals per homes del que volia parlar. Si més no intentar-ho.
Em va sorprendre que en els temps que corren algú s'atreveixi a batejar així una botiga. Al cantó hi ha una botiga de llenceria, però ningú se li ha acudit anomenar-la regals per dones.
Ja sé que no és el mateix. Ara per ara la feminitat és agosarada, la masculinitat és o metrosexual o antiga. Un servidor, que segons els que l'envolten és anglòfil, pensa que les dones no seran lliures fins que no es puguin permetre el luxe d'encaterinar-se d'aquests falsos luxes.
Potser no estic a to. Potser no sóc més que un producte exposat en una d'aquestes botigues.
De totes maneres pensava que era una espècie a extingir, però aquesta botiga m'ha fet dubtar, tot i que mai hi compraré res.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo hi entraria a comprar en aquesta botiga que dius: un petit regal, un objecte, un caprici, un fetitx, etc. Aquelles coses que ens auto-regalam tenen l'anònima perseverància que només és restaurada en la intimitat. Entra a comprar-hi.

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...