11 de març 2010

Quins nassos

Ho sento, però malgrat la meva infinita comprensió cap als poders públics i el meu infinit convenciment que la persona individual s'ha d'espavilar per sortir-se'n estic fart de sentir a gent de la corda estatalista que la culpa dels problemes de dilluns es de la irresponsabilitat de les persones.

Ben mirat tenen raó: es irresponsabilitat d'algunes persones que un cop arreglades les línies d'alta tensió encara no sàpiguen on tenen l'avaria de les línies de mitja.

També és d'irresponsables agafar el cotxe nevant sense cadenes (bé, més que irresponsables són poc espavilats).

De fet es d'irresponsables anar a treballar, o intentar portar al teu fill al metge: les urgències ho són només si ho són d'alguns. De fet tots hem de tenir un doctorat de medicina per decidir què és urgent però mai, en cap cas, podem automedicar-nos o posar en dubte el que diuen els sacerdots oficials.

Però el que més em toca la pera es que els que m'han venut que no puc decidir per mi mateix moltes coses perquè el bé comú està per sobre de tot a més a més m'exigeixin que jo tiri sal a la carretera. I no, no és això, no m'herniaré per agafar la pala, però que comencin a tenir clar que l'estat ha d'estar al servei de la persona i no la persona al servei de l'estat.

-Esparver, tot això ja ho sabies! 
-Però dol llegir-ho de gent que consideres raonable malgrat portar el carnet a la boca, que vols que et digui.

2 comentaris:

Joselito ha dit...

Parlem del Villatoro avui a l'Avui?

esparver ha dit...

No l'he llegit.

Parlo d'un parell de diàlegs per a sords que he tingut amb gent que m'aprecio i que no se si no m'entenen, no em volen entendre o jo no els entenc.

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...