05 de gener 2022

Crònica de l'any de la ressaca

Ens vam engorilar tots plegats i pensàvem que aquest any seria un any normal, sense estridències. El retorn del riu a la llera està sent lent i sembla que ens està quedant una llera nova.

Les circumstàncies personals són això: personals. Però la vida de cadascú no és una illa i la bogeria pandèmica ha reconstruït les nostres tries. Per bé i per mal. A mi, personalment m'ha afavorit (també pot ser el meu conformisme patològic que em fa trobar coses positives a gairebé tot).

En tot cas, si no et vols moure gaire i no et deixen no cal donar gaire explicacions per no fer-ho. Tot plegat està quedant com la inèrcia d'unes decisions preses sense saber gaire a què ens enfrontem i allò de l'experiència i les cartes que han sortit. Les que van sortir al juliol per ser més precisos.

En fi, que toquem fusta i que els reis d'Orient (els savis d'orient que diu el cànon) ens duguin un any més assossegat.  


Suposo que ja toca

Vaig voler començar una cosa però per variar la realitat m'ha passat per sobre. És evident que no me n'estic sortint de la mateixa m...