25 de maig 2007

A qui puc votar a les municipals?

Sí, tinc problemes per saber qui es presenta a les eleccions. Ni a la web de la Generalitat expressa per les eleccions locals, ni a la del ministerio que és la original i la dels convocants de les eleccions no han publicat de manera fàcil (ni de cap altra) qui és presenta a cada municipi.
De fet per enterar-me’n he agut d’anar a les webs dels ajuntaments i intentar patejar-me el BOPB (la web del BOPB sembla feta expressament per impedir que trobis allò que busques) i me n’he sortit amb la majoria dels que buscava, però em pregunto si els hagués costat gaire fer un esforç als responsables de les webs sobre el tema i publicar les candidatures de tots els municipis de Catalunya.
Ara, no se de cap mitjà nacional que hagi fet la feina de recopilar les candidatures de tots els municipis, i penso que podria ser interessant fer-hi una mica de feina.

Suposo que ja toca

Vaig voler començar una cosa però per variar la realitat m'ha passat per sobre. És evident que no me n'estic sortint de la mateixa m...