10 d’abril 2008

Crònica (apressada) d’un sopar

Ahir nit, encara convalescent de la grip, vaig anar al sopar de blocaires (i uns quants aprenents d’elit del país) que va organitzar en Dessmond i que ha servit per presentar la xarxa de blocs amb estrella i per xerrar amb en Joan Carretero.

El sopar s’ha fet en un dels pessebres de la Barcelona multiculti (ironies de la vida o signes dels temps, ves a saber), en un espai un pèl escàs per la gentada que érem però amb la solvència de qui sap organitzar coses d’aquestes i, sobretot, en un marc nacionalment còmode (això, desgraciadament, és noticia al nostre país).

Alguna cara coneguda (la Rut Carandell, en Ramon Tremosa) ... Alguns blocaires llegits com el senyor de les escales (Vilapou) i altres que no estan a la meva llista habitual (un dia d’aquests n’he de fer una tria).

Tot plegat interessant. Els discursos bé. Si volem governar Catalunya amb el que s’ha dit al sopar jo m’hi apunto, però com es va dir en algun moment em temo que Esquerra (singularment les joventuts que usen fons groc al fons de l’estrella) va per una altre camí.

El personal no era entregat, de fet algun l’haguessin considerat un dissident del front nacional d’alliberament (repasseu la vida de Brian si voleu saber de que va). Però el resum de tot plegat es que malgrat tot hi ha esperança... Encara que comparar en Manelic amb en Gaspart és quedar-se curt. O potser no.

Deixo coses al tinter, però d’idees n’ha sortit alguna i potser em ve de gust comentar-les...

4 comentaris:

Elies ha dit...

Benvolgut,

una altre interessant punt de vista sobre el sopar de dimecres! També tinc el dubte amb tu de si ens vam saludar. Crec que sí. Disculpa en tot cas per no recordar-ho. I en tot cas, gràcies per haver vingut. Jo també penso que va ser un sopar molt interessant, i amb una presència igualment interessant de gent diversa.

Suposo que l'al·lusió als multicultis no anava pels Via Fora!! Justament són un projecte interessantíssim per reforçar la nostra identitat, la nostra cultura, des de la vessant del lleure. Gent maca i compromesa, t'ho asseguro. I allunyadíssima de les paraonoies multicultis, he he he

Per cert, t'animo a que et sumis als blocs amb estrella! Pensa-hi i... és clar, anima't.

Endavant!

esparver ha dit...

No ens vam saludar, però amb la gentada que érem els novells ens vam quedar una mica al racó.

El tema multiculti va per l'arquitectura i el barri. Certament el Via Fora no és mereix la confusió, pel que dius i per altres coses.

Roi ha dit...

Ei company!
va ser un plaer conèixer-te i compartir taula.

Ens veiem al proper sopar!
Salut

Roi

Anònim ha dit...

Encantat d'haver-te saludat!. La propera serà més grossa!. Salut!

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...