29 d’octubre 2020

Extraescolars

Em té molt fascinat aquest tancament de les activitats extraescolars (que no de les competicions escolars a les que si que els veig certa lògica que tanquin). Sembla ben bé que tanquem tot el que no es controla directament des de l'administració. 

L'escola republicana francesa que hem pres com a model és una entitat religiosa (sense deus) destinada a formar bons ciutadans mentre les les extraescolars és el petit espai de llibertat que l'estat encara no ens ha pogut robar en la formació dels nostres fills.

Em parlen de bombolles: les bombolles les trencaran als parcs al sortir de l'escola però les extraescolars són bombolles superposades i gairebé sempre més petites que la bombolla escolar. Però tanquem les petites perquè no ens podem permetre perdre la fe en la república marca moral de la nostra vida.

Em repeteixo, si tanques tanca-ho tot. No facis aquests híbrids bastards.

O ens traiem la tonteria estatalista de sobre o ens hi farem mal.

  

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...