14 d’octubre 2020

Drôlerie

Tot plegat és drôlerie, marginàlia i atrezzo. De fet tot és fa no fot el mateix.

Avui hem sabut que tanquen bars i restaurants una altra vegada (Esparver, recorda que els dies que vas a l'oficina has d'agafar l'entrepà). No tinc ni idea si servirà per res. Tampoc tinc ni idea com s'ho farà qui viu d'això per sortir-se'n. I espero no haver de patir per les entrades de diners que hi ha a casa (malgrat que haguem pogut estalviar una mica).

Si mires en perspectiva ens està arribant una temporada dura. Molt dura. No sé gaire com ens en sortirem tots plegats. Aquest matí feia broma que tancaran per aturar els nervis i no el virus. I, segurament, és cert.

En tot cas mirem endavant i no ens quedem presoners d'aquesta bogeria. 

Suposo que ja toca

Vaig voler començar una cosa però per variar la realitat m'ha passat per sobre. És evident que no me n'estic sortint de la mateixa m...