01 de setembre 2020

Diari d'un nou curs

 Fa anys que em ronda pel cap la idea i aquest curs ho faré: escriuré una entrada diària (en tot cas intentaré fer-ho) encara que només sigui per no deixar tot el què em passa pel cap en un calaix que no saps gaire que se'n farà.

Començo avui, primer de setembre que és quan comencen els anys de debò diguin el que diguin els calendaris. Venim d'un any fomut, on han passat coses dures i algunes de les coses que haviem planificat no s'han complert.

Espero que aquest any sigui millor i, sobre aquest diari, només publicitaré les entrades que em semblin interessants però confio que cada dia a les vuit del vespre tingueu una nova entrada  

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...