04 de setembre 2020

Fent dissabte

 De tant en tant, gràcies a coincidències o urgències, toca remoure papers i endergues acumulades a casa durant bastants anys. Aquelles coses que han quedat pendents del la m'ho miraré o això servirà per aquest projecte que fa deu anys que vaig plantejar i mai ho he acabat de fer.

És una cosa que sempre em fa mal, em cansa i em posa nerviós. Segurament perquè treu les coses que han quedat adormides i arraconades per un dia a dia que no m'ha permès (o no he permès que permetés) fer.

 Potser hauria de recuperar el sentit del dissabte i aturar-me a reflexionar sobre les coses que hauria volgut fer de debò i superar les coses que m'ha dut la vida.

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...