02 de setembre 2020

L'escola

 Avui ens han arribat les primeres instruccions del curs de l'escola dels nanos. Promet ser bastant complicat que tot funcioni com hauria de funcionar i no sé si el curs podrà anar tal com hauria d'anar.

Si us he de ser sincer per primer cop pateixo per l'aprenentatge dels meus nanos: més enllà de dificultats ja conegudes aquest curs passat (no només el confinament i el nyap de final de curs passat) per primer cop em plantejo si vull dirigir com aprenen els meus fills.

Una cosa que vaig veure durant el confinament és que hi ha moltes mancances en les coses que han anat aprenent i potser ens hem de replantejar com a família (i segurament com a societat) què en fem de tot plegat.

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...