18 de setembre 2020

Primera setmana de classe

 Hem començat forts.

El meu gran diu que "els nens" diuen que no és un curs normal. Ell diu que el troba normal. Més normal que els anteriors. Certament tot és més ordenat i tot està mes definit.

El mes de setembre, a casa, sempre ha estat un mes atapeït i jo em vaig fent vell: dormo menys (i pitjor) i no estic per segons quines collonades. A més s'estan acumulant coses que ha posposat malament el covid i les seves cosetes... i això esperant que no ens toqui un confinament selectiu en el pitjor moment que no descarto però que confio que no passi.

Però hem començat forts.

I no veig un moment per fer un retir espiritual.

Jo i la família

Com que això no ho llegeix ningú en puc parlar. Duc molt malament la relació amb el món i singularment amb la família perquè al meu cap tot ...